در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده  مدال‌های طلای المپیک ۲۰۱۶، طلای جهان ۲۰۱۷ و نقره جهان ۲۰۱۵ در دیدار رده‌بندی برابر دارن کوروگلیف دارنده مدال طلای ۲۰۱۷ اروپا از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ به برتری رسید و به مدال برنز جهان رسید.

یزدانی پیش از این در دور نخست ناباورانه و برای دومین مرتبه طی دو سال اخیر برابر دیوید تیلور آمریکایی با نتیجه ۱۱ بر ۶ شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله نیز به ترتیب برابر  حاجی رجب‌اف از بلاروس و کوئرالتا از کوبا و دارنده مدال نقره پان آمریکن با نتیجه مشابه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی رسید.

پرویز هادی نیز در سنگین وزن تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز برابر آنزور خزریف از روسیه به روی تشک می‌رود.

به گزارش ایسنا،پیش از این در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست برابر حریف آمریکایی به عنوان پنجمی رسید و مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست مقابل جردن باروز آمریکایی حذف شد.

در ۴ وزن دوم نیز عزت‌الله اکبری در ۷۹ و علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و رضا اطری در ۵۷ و امیر حسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز حذف شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.