این جسد داخل یک پرشیا آتش گرفته از سوی ماموران آتش‌نشانی کشف شد. پلیس از طریق پلاک موفق به شناسایی هویت جسد شد. اما دلیل این حادثه هنوز برای تیم جنایی مبهم است. حتی اینکه این مرد ٥٠ ساله قبل از آتش گرفتن خودرو به قتل رسیده یا اقدام به خودکشی کرده، برای کارآگاهان نامشخص است. خانواده این مرد از انگیزه‌های احتمالی این مرد برای خودکشی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. با این حال در ارتباط با این پرونده مرموز هنوز هیچ مظنونی شناسایی و دستگیر نشده و تحقیقات دراین خصوص به دستور بازپرس جنایی پایتخت ادامه دارد.

چهارشنبه بعدازظهر بود که ساکنان خیابان سیمون بولیوار با شنیدن صدای مهیب انفجار و شعله‌های آتش یک خودروی پرشیا، موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند. خودرو شعله‌ور  شده در یک زمین خاکی بزرگ در نزدیکی اتوبان ستاری قرار داشت. ماموران آتش‌نشانی برای اطفای حریق خودشان را به خودرو رساندند و مشغول خاموش کردن آتش شدند. با فروکش کردن شعله اما آتش‌نشانان با صحنه عجیبی روبه رو شدند. جسد سوخته یک مرد که به طرز عجیبی روی صندلی عقب خودرو قرار داشت. موضوع بلافاصله به ماموران کلانتری باغ فیض اطلاع داده شد. با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که مرد میانسالی در داخل خودرو بوده و آتش جسد او را سوزانده است.

با توجه به نحوه قرارگیری جسد به صورت درازکش در صندلی عقب این خودرو، پلیس موضوع را به بازپرس کشیک جنایی اطلاع داد. دقایقی بعد بازپرس همراه با تیم جنایی و تشخیص هویت آگاهی خودشان را به محل حادثه رساندند. در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به یک مرد میانسال است. تیم تشخیص هویت با استفاده از شماره پلاک خودرو موفق به شناسایی صاحب خودرو شد. جواد ٥٠ ساله مالک این خودرو بود. در ادامه پیگیری‌ها مشخص شد که پیکر کشف شده متعلق به صاحب خودرو است. ماموران در ادامه تحقیقات به سراغ خانواده او رفتند. خانواده این مرد در صحبت‌هایشان ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این حادثه به ماموران گفتند:«جواد چند ساعت قبل سوییچ خودرواش را برداشت و از خانه خارج شد و چیزی هم به ما نگفت. رفتارش هم عادی بود. او آن روز مثل همیشه بود. هیچ رفتار یا صحبت مشکوکی از او سر نزد.»

خانواده این مرد ٥٠ ساله همچنین درباره انگیزه‌های احتمالی او برای خودکشی هم به ماموران گفتند:«جواد مشکل خاصی در زندگی نداشت. از داشته‌هایش راضی بود. او نمی‌تواند خودکشی کرده باشد.»

با این وجود هنوز علت دقیق مرگ این مرد ٥٠ ساله معلوم نیست. پیکر سوخته او به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده تا دلیل مرگ مشخص شود. اما به دلیل سوختگی شدید تعیین علت مرگ کار راحتی نیست، با این وجود طی چند روز آینده مشخص می‌شود که جواد به دلیل آتش‌سوزی جان باخته یا قبل از آن حادثه دیگری برای او اتفاق افتاده است. احتمال خودکشی او هم وجود دارد. بازپرس برای روشن شدن ابهامات این پرونده از ماموران آگاهی خواسته تا تحقیقات بیشتر در این زمینه را ادامه دهند و نیز منتظر جواب پزشکی قانونی است تا با روشن شدن علت مرگ، دستور بعدی را صادر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.