رامبد جوان با انتشار تصویری از برد پیت بازیگر مطرح هالیوود، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزان.
خوب و سلامت باشین. پست قبلى که عکسش مربوط به پشت صحنه فیلم قانون مورفى است و من و امیرجان مشغول دیدن و بررسى پلانى هستیم که فیلمبرداریش کردیم. متعلق به زمان تولید این فیلمه یعنى زمستون پارسال. اون موقع من در اوج چاقىِ خودم بودم (٩٦ کیلوگرم)مخصوصا به خاطر غذاهاى سوپر لذیذ گیلان قشنگمون.

بعد از اون من ٥٠ قسمت خندوانه ساختم و پخش کردم پس منو دیدین و الان هم با مراقبت و رژیم و ایشالا ورزش، ٨٦ کیلوگرم هستم که با این مراقبت تا ٣ ماه دیگه ١٠ کیلو دیگه کم خواهم کرد..... اوووف چى بشم!! قد ١٨٨ سیکس پک و چشا آبى و موها زیتونى و مجعد و پرپشت و.....
عزیزاى من متوجه باشین که اون عکس متعلق به گذشتس نه زمان حال.!!!!! از اینکه مجبور مى شم بعضى وقتها به عزیزانى که به شدت عجول هستند و اولین نکته اى که به ذهنشون میاد رو به بیرون پرتاب مى کنن چیزهاى واضح رو توضیح بدم، از بقیه عذرخواهى کنم.

یه نکته دیگه هم عرض کنم خطاب به اونهایى که یه اثر رو ندیدن و نظر مى دن و ذهنشون رو طورى تربیت مى کنن که آمادگى مواجه شدن با هیچ چیز جدید رو ندارن.... عزیزان، اول یه اثر رو ببینین و بعد نظرتون رو بى پرده بیان کنین. مخلص همتون هستم حتى همین دو گروهِ کم تحمل،عجول و غیر منعطف! توضیح عکس: من، سه ماه آینده.»

پست اینستاگرامی رامبد جوان

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.