روزنامه "خبر" چاپ ترکیه امروز (شنبه) نوشت، خاشقجی هفت روز پیش از ناپدید شدن، آپارتمانی را در ساختمانی در منطقه توپکاپی شهر استانبول خریداری کرد. فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته رفت‌وآمدهای خاشقجی و خدیجه را در این مقطع زمانی نشان می‌دهند.

در این ویدئوها خروج خاشقجی از ساختمان در ساعت ۴:۵۷ صبح روز سه‌شنبه- روزی که ناپدید شد- برای استقبال از نامزدش را نشان می‌دهد، سپس آن دو ساعت ۴:۵۸ صبح دوباره وارد ساختمان شدند.

ویدئوهای دیگری نشان می‌دهد آن دو بار دیگر در ساعت ۱۲:۱۷ وارد ساختمان شدند.

خاشقجی در همان روز (سه‌شنبه دوم اکتبر ۲۰۱۸) پس از ورودش به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول برای انجام کارهای مربوط به ازدواجش با خدیجه ناپدید شد. خدیجه در این ویدئو همراه با خاشقجی دیده می‌شود.

آخرین باری که او دیده شد، در ساعت ۱۳:۱۴ روز سه‌شنبه بود که در ویدئو در حال ورود به ساختمان کنسولگری دیده شد و پس از آن دیگر اثری از او یافت نشد تا اینکه عربستان عصر روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از سوی سعود بن عبدالله المعجب، دادستان کل این کشور اعلام کرد، تحقیقات اولیه در این پرونده نشان می‌دهد که درگیری که میان خاشقجی و کسانی که در کنسولگری در حال صحبت با او بودند، موجب درگیری فیزیکی و در نهایت مرگ او شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.