یکی از بزرگترین انتقادات به کارلوس کی‌روش این است که او برخوردی از بالا به پایین و نگاهی منفی و ریاستی به زیردستانش دارد. این حرف در همه ۷ سال گذشته درباره نظام ارباب رعیتی سرمربی تیم ملی سبب شده تا او با فشار بسیاری مواجه شود. اگرچه دعواهای بیرونی کی‌روش با اهالی فوتبال این قدر در این سال ها زیاد بوده و مثلا همین حالا که کمی لحن سرمربی آرام تر شده، امیر قلعه‌نویی جبهه جدیدی برای جنگ با سرمربی را آغاز کرده است تا احتمالا او در بازگشت به ایران فوران کند اما در پس همه این دعواها، آنهایی که در اردوهای تیم ملی بوده اند انگار خیلی این عقیده را ندارند.

در تمام ۷ سال گذشته تقریبا همه بازیکنانی که با کارلوس در اردو هستند، رابطه ای صمیمی داشته اند و حداقل حتی علی کریمی در مقام مربی و بازیکن هیچ گاه مشکلی با او نداشت و وقتی این پوزیشن عوض شد که گفت واقعا همه چیز از نظرش تغییر کرده است. 

جواد نکونام هم که حالا قطعا دیگر آن نگاه مثبت و صمیمی گذشته را نسبت به کارلوس کی روش ندارد، درباره او همیشه همین نظر را داشته است .

جالب تر اینکه آندو تیموریان و خیلی دیگر از بزرگان دیگر هم همین عقیده را درباره کار کی‌روش داشتند که خیلی با بازیکنان تیمش خوب تر از برخوردی را دارد که با بیرونی ها از تیم می کند.

این بار کریم انصاری فرد در مصاحبه اش با همشهری ورزشی مهر تائید دوباره ای بر این ادعا زده و گفته است: «پیشکسوتانی که از کی‌روش انتقاد می کنند و می گویند او نگاهی از بالا به پایین دارد، در حقیقت در اردوی تیم ملی نیستند و نمی دانند او چه رفتار مناسبی با بازیکنانش دارد.»


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.