فیلم اسنیف به کارگردانی فرناز امینی جزو آثاری است که به نمایندگی از ایران در رقابت فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا (FICTS) حضور خواهد داشت. انوشیروان محسنی، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، سحر زکریا، سارا منجزی پور، پوریا حیدری، خداداد عزیزی، آتیلا حجازی و... بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

"اسنیف" از معضلات ورزش بوکس و مشکلات اجتماعی و پارتی های شبانه و مصرف کوکایین در بین جوان هایی که امروز به این دام گرفتار شده اند، میگوید.

انوشیروان محسنی، بازیگر نقش اصلی این فیلم است. او در کنار بازیگری، ورزشکار در رشته‌های MMA و بوکس تایلندی است که چهار دوره قهرمانی در اروپا را تجربه کرده و در کنار آن نیز، صاحب افتخاراتی در سینمای ایران و فستیوال های بین المللی شده است.

او صاحب جایزه بهترین بازیگر نقش منفی برای بازی در فیلم Mis .Tic (Austria international film ۲۰۱۷)، جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای بازی (Shirin die ehre meiner schwester (Diagonale Festival ۲۰۱۳ و دیپلم افتخار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی در تهران (international FICTS Festival ۲۰۱۸) شده است.

فرناز امینی نیز، که سال گذشته با دو فیلم آوار و عشق نیکان در فستیوال فیلم‌های ورزشی میلان حضور داشت، امسال با فیلم داستانی "اسنیف" و فیلم مستند "ایران به توان دو" (مستند جام جهانی روسیه ٢٠١٨) در این جشنواره حضور دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.