وینفرد شفر که در نشست خبری پیش از بازی فردا جمعه استقلال تهران مقابل سایپا در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل محرومیت حضور نداشت توسط مدیر رسانه ای باشگاه استقلال تهران پیامی را به اهالی فوتبال و هواداران استقلال تهران ارائه کرد.

محمد زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال تهران وظیفه خواندن این پیام را بین خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ بر عهده داشت. وی از قول وینفرد شفر گفت: اول از همه به ورزش ایران بابت حضور بانوان در ورزشگاه های فوتبال تبریک می گویم. این قدم بزرگی بود. عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی با بولیوی خیلی خوب بود و این موضوع در رسانه های آلمانی هم منعکس شد.

در ادامه پیام شفر عنوان شد: تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوب برای جام ملت ها آسیا امده شده است و شانس زیادی هم برای موفقیت دارد. البته برخی بازیکنان استقلال را در اردوهای تیم ملی نخواهیم داشت. احتمال هم دارد بازیکنانی که به اردو می روند دچار مصدومیت شوند. با این حال در همان روزها نیز با بازیکنانی که داشتیم و با خودمان تمرین می کردند تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم.

سرمربی استقلال تهران در متن پیام خود به اهمیت بازی فردا نیز اشاره کرد و گفت: بازی فردا بسیار سخت است. خودمان را برای چالش سخت بازی فردا آماده کرده ایم. حریف قدرتمندی داریم که بازی محکمی انجام می دهند. می خواهیم خودمان را برای دادن یک دلیل خوب به هواداران خوشحال کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.