اسدالله عباسی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی نکرده است،گفت: احتمالاً امروز یا شنبه هفته آینده رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه در بحث‌های که در رسانه‌ها و محافل خصوصی مطرح می‌شود دولت در حال بررسی رزومه وزاری پیشنهادی برای معرفی به مجلس است، ادامه داد: احتمالاً آقایان فرهاد دژپسند، رضا ویسه، حاج محمدی و محمد شریعتمداری به ترتیب برای وزارت اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شوند.

نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به نحوه برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، اضافه کرد: اگر رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی خود را حداکثر تا شنبه هفته آینده به مجلس معرفی کند، طی هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها بررسی می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: به دلیل اینکه دو هفته آینده بحث سفر اربعین برخی از نمایندگان را در پیش داریم، اگر رئیس‌جمهور وزار را زودتر معرفی کند با توافق مجلس و دولت زمانی برای جلسه رای اعتماد وزرا تعیین می‌کنیم.

عباسی درباره زمان احتمالی برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: با توافق دولت و مجلس احتمالا جلسه رای اعتماد به وزرا چهارشنبه هفته آینده برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.