آیت الله جنتی در جلسه امروز  بعد از عرض تسلیت شهادت امام مجتبی (ع) به نقل از شیخ مفید، گفت: نامگذاری امروز به عنوان روز سلمان فارسی در تقویم رسمی کشور اقدامی مبارک است چراکه سلمان فارسی حافظ سّر نبی اکرم (ص) و حضرت علی (ع) بودند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ثمر نشستن انتخابات عراق گفت: اگرچه آمریکا همه تلاش خود را به کار بست تا شاید بتواند مانع محقق شدن اراده و خواست مردم مظلوم عراق شود ولی به خواست خدا و تدبیر دلسوزان نتیجه انتخابات به نفع مردم عراق رقم خورد.

 

جنتی به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اف ای تی اف (FATF) اشاره و خاطرنشان کرد: معیار و ملاک شورای نگهبان شرع مقدس و قانون است و امیدواریم که نتیجه عملکرد ما به نفع اسلام و انقلاب و تضمین کننده عزت کشور باشد.

 

دبیر شورای نگهبان در ادامه به برگزاری مراسم اربعین حسینی به عنوان نماد خیر و برکت سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: حضور زوار اباعبدالله حسین در این نمایش عظیم که از اقصی نقاط عالم عاشقانه راهی این مسیر پرخیر و برکت می شوند قطعا به نفع امت اسلام و به ویژه مردم عراق خواهد بود و امیدواریم با توجه به افزایش قیمت ارز مسئولان و خیران در این امر خداپسندانه مساعدت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.