«بازی با آتش» کمدی خانوادگی درباره اعضای یک گروه زمخت مبارزه با آتش سوزی جنگل است. این گروه وقتی سه کودک سرکش را نجات می دهند حریف اصلی خود را ملاقات می کنند.

مت لیبرمن قرار است فیلمنامه این فیلم را بازنویسی کند. پارامونت پلیرز پیش از این فیلمنامه دن اِون را در ماه فوریه خریداری کرده بود، حالا این فیلمنامه را به مت لیبرمن داده تا آن را بازنویسی کند.

 

استودیوی پارامونت پلیرز در ماه ژوئن توسط پارامونت پیکچرز ایجاد شد. مدیریت این استودیو را نیز برایان رابینز تهیه کننده و مدیرتولید کهنه کار برعهده دارد.

آخرین نقش آفرینی مهم سینا، فیلم «بازدارندگان» (۲۰۱۸) در کنار لزلی من بود که در سطح جهان به رقم فروش ۹۴ میلیون دلار دست یافت. سینا به تازگی توسط دواین جانسون یکی دیگر از کشتی گیران کمپانی دبلیو دبلیو ای (جان سینا نیز تحت قرار داد این کمپانی است) برای بازی در فیلم «دستورعمل جانسون» برگزیده شد.

او در ماه دسامبر نیز در ششمین قسمت از فرنشایز «تبدیل‌شوندگان» به نام «بامبلبی» حضور یافت. سینا همچنین قرار است در فیلم فانتزی ماجراجویانه «سفرهای دکتر دولیتل» محصول یونیورسال صداپیشگی کند. در این فیلم رابرت داونی جونیور و سلنا گومز نیز حضور دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.