مهدی طارمی پس از برتری ایران برابر بولیوی و این‌که چرا ایران برابر تیم‌های قدرتمند بازی نمی‌کند، اظهار کرد: توانایی ما همین قدر است و همین که از دو فیفادی توانستیم در یکی از آن‌ها برابر بولیوی بازی کنیم، جای شکر دارد. امروز بازی خوبی داشتیم. رقبای ما بودجه‌های خیلی بهتری نسبت به ما دارند و می‌توانند بازی‌های بزرگ برگزار کنند. توانایی ما همین قدر است که این موضوع اصلا خوب نیست. با این‌که ما تیم اول آسیا هستیم و همه تیم‌های دنیا اول باید با ما بازی کنند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه هم گفت: حضور بانوان نکته مثبتی بود که رخ داد. ان‌شاءالله که تداوم داشته باشد تا بانوان هم به ورزشگاه بیایند. به نظر من برای این موضوع اول باید فرهنگسازی کنند. حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از یک جا باید شروع شود. نمی‌شود که از روز اول انتظار داشته باشیم که همه بانوان ایرانی به راحتی به ورزشگاه بیایند. باز هم خدا را شکر می‌کنیم که همین تعداد هم امروز به ورزشگاه آمدند.

طارمی درباره تیم بولیوی هم گفت: فدراسیون فوتبال با ۴۰، ۵۰ تیم مذاکره کرده است اما هیچ تیمی حاضر نیست با ایران بازی کند که این مساله اصلا خوب نیست. اما بولیوی نسبت به اینکه ما خودمان با خودمان بازی کنیم، خیلی بهتر بود. آنها تیم خوبی بودند که مقابل تیم‌های بزرگ بازی کرده است. ما واقعا دوست داریم مقابل تیم‌های خوب مثل برزیل بازی کنیم اما فدراسیون تلاشش را می‌کند اما به جایی نمی‌رسد. بازی‌های اینچنینی برابر بولیوی خیلی بهتر از این است که ما خودمان با خودمان بازی کنیم. در اردوی قبلی یک فیفادی را از دست دادیم و در اردوی این ماه هم یک فیفادی دیگر را از دست دادیم.

او درباره پرسپولیس هم گفت: نتایج پرسپولیس را پیگیری می‌کنم. ان‌شاءالله همیشه موفق باشند و بتوانند در آسیا قهرمان شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.