پرویز پرستویی در این دیدار گفت: همیشه از دور شاهد رنج و عرق ریختن و تلاش و مقاومتی که برای غرور و غیرت خودتان و مملکتتان و برای پرچمتان که پرچم ملی ما است انجام می دهید، هستم.

وی ادامه داد: من از کودکی تا الان که ۶۴ سالم است به کشتی علاقه دارم. از کودکی آن‌قدر عاشق کشتی بودم که شاید باورتان نشود از میدان شوش تا ابن بابویه شهر ری دنبال تابوت جهان پهلوان تختی پیاده رفتم. 

پرستویی تصریح کرد: در کودکی در دروازه غار زندگی می کردم و از طبقه فقیر جامعه بودم و به همین خاطر طرفدار کشتی بودم، هستم و خواهم بود چون این ورزش برای طبقه متوسط و فقیر جامعه است.

وی تأکید کرد: باید بدانید که اگر مدال های کشتی را جمع کنید هیچ رشته ورزشی به اندازه کشتی برای ما افتخار نیاورده است و این رشته همیشه غرور آفرین است. همیشه زمانی که کشتی پخش می شود مسابقات را می بینم و وقتی کشتی گیران می آیند روی تشک با تمام وجود می خواهم که ملی پوش ایرانی نتیجه بگیرد.

 

پرستویی خاطرنشان کرد: همه ما این روزها با مشکلات روبرو هستیم اما باید همیشه بایستیم. شما برای مملکت و مردم خود رنج و زحمت می کشید تا افتخارآفرینی کنید و ما رنج و زحمت شما را می بینیم و رنج شما قابل ستایش است و عرق روی صورت شما یک دُر گرانبها برای من است.

وی با بیان اینکه برای تک تک شما در رقابت های جهانی مجارستان آرزوی موفقیت دارم، خاطرنشان کرد: یک زمانی کشتی را فقط کشتی گیران نگاه می کردند اما الان همه مردم آن را دنبال می کنند. مردم و قشر جوان هم می‌نشینند کشتی را نگاه می کنند و برایشان مهم است که کشتی مدال و افتخار بدست بیاورد، واقعا کشتی الان حرف اول را در ورزش ما می زند و دعا می کنم که باز هم همچنان برای ما افتخار کسب کنید.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار صمیمانه با اشاره به اینکه پرستویی جزء خانواده کشتی و پیشکسوتان ما هستند و این علاقه ایشان برای ما اسباب خوشحالی و ارزشمند است، اظهار کرد: ایشان ضمن اینکه یکی که از اعضای خانواده کشتی هستند، یکی از پیشکسوتان و اساتید بزرگ هنر و سینمای کشور و مورد احترام مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند عزیز در این مدت هم با توجه به مسائل و بالا پایین هایی که برای مردم اتفاق افتاده و کمتر کسی آمده در این شرایط کنار مردم بایستد، در کنار مردم بوده اند. همه آن هایی که باید بفمهمند و آن هایی که بین مردم هستند، برای در کنار مردم ایستادن آقای پرستویی ارزش قائل اند و این موضوع برای خانواده کشتی هم خیلی ارزشمند است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.