علی لاریجانی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به CFT در پاسخ به تذکر نصرالله پژمانفر که درباره وظایف رئیس مجلس تذکر داده بود گفت: قسمت اول صحبت‌های شما را می‌پذیرم و از برادر عزیزم آقای نقوی‌حسینی عذر می‌خواهم که وسط حرف‌شان وارد شدم.

لاریجانی ادامه داد: مشروح مذاکرات مجلس ۳۶۴ ساعت است که درباره این مباحث بحث شده و خودتان می‌دانید یک کمیسیون تشکیل شد و ما چندین بار با فراکسیون‌ها و سپس در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات دیگر پژمانفر مبنی بر اینکه شما به عنوان رئیس مجلس، نمایندگان و افراد را ترسانده‌اید و آنها را تهدید کردید، گفت: آیا در این بحثی که شما مطرح کردید در جلسه غیر علنی بنده افراد را ترساندم؟ آیا درجلسه غیر علنی من چیزی گفتم که شما بترسید؟ تهدید آن اس‌ام‌اس‌هایی است که از بیرون می‌زنند که مجلس ما هم بالغ‌تر از این است که با اس ام اس تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

 

در مورد تصویب برجام نقوی حسینی در مجلس قبلی حضور داشت.  اینطور نبود که در ۲۰ دقیقه تصویب شود. ۴ ساعت درباره ان بحث شد

وی گفت: کمیسیون برجام تشکیل شد و ۱۵ جلسه بحث کردند  و بالاخره نمایندگان بر متنی وفاق کردند. همه این مسیرها طی شد و انصافا این گونه نبود که می‌گویید

او ادامه داد. در جلسه غیرعلنی من چه چیزی گفتم که شما بترسید؟ من فقط نامه رهبری را خواندم. چه تهدیدی کردم؟

لاریجانی گفت: خود شما از ساعت ۶ تا ۸ جلسه غیرعلنی داشتید. تهدید این پیامک‌هایی است که از بیرون می زنند. مجلس ما بالغ‌تر از این است که تحت تاثیر پیامک قرار بگیرد. من هم هیچگونه تهدیدی نمی‌پذیرم

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.