سرهنگ صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: براساس آخرین گزارشات رسیده از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه استان گیلان در کلیه محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری شاهد بارش شدید باران هستیم.

وی با اشاره به لغزنده بودن معابر و محورهای استان گیلان براثر این بارش ها، افزود: رانندگان باید برای تردد در محورهای استان گیلان مقررات را رعایت و با احتیاط و دقت رانندگی کنند.

جانشین پلیس راه گیلان به مسدود بودن محور پونل به آستارا از سیل و ریزش کوه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: پلیس راه گیلان نیز از آن تاریح به منظور ایمنی بیشتر ترددکنندگان این محور را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرده است.

سرهنگ صفاری با اشاره به گزارشات رسیده از شهرستان تالش یادآورشد: به دلیل شدت بارشها در این منطقه براساس گزارشات رسیده رانش کوه در جاده اسالم به خلخال در محدوده خرجگیل سبب مسدود شدن این محور تا اطلاع ثانوی شده است.

به گفته این مسئول نیروهای پلیس راه و راهداری در منطقه حاضر و در تلاش هستند تا هرچه سریعتر این محور را بازگشایی کنند.

وی با بیان اینکه باتوجه به شدت بارش ها و شرایط لغزنده معابر شهروندان برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی از سالم بودن برف باکن و سایر تجهزیات ایمنی خودروهای خود اطمینان حاصل کرده و با سرعت مطمئنه و دقت به جلو رانندگی کنند.

سرهنگ صفاری همچنین تأکید کرد: شهروندان و مسافران از استقرار در کنار رودخانه ها و تردهای غیرضرور در محورهای کوهستانی جدا خوددداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.