رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی شامگاه شنبه در جلسه همزمان کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: این میزان روغن در همه فروشگاه‌های معتبر شهرستان‌های استان به ویژه ارومیه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مهمترین عامل در کاهش مشکلات اقتصادی بازار به ویژه تعدیل عرضه و تقاضای اقلام ضروری، همراهی مردم در استفاده بهینه از این کالاهاست و تا مردم به فکر همدیگر نباشند، مشکل حل نخواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان با خرید مصرف روزانه خود، دولت را در تهیه اقلام مورد نیاز مردم یاری کنند و در این راستا فرهنگ سازی از سوی رسانه‌های ارتباط جمعی نیز ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در خصوص برنج، قند، شکر و گندم مشکلی در استان وجود ندارد و انبار‌های استان از این اقلام پر است.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم ریشه یابی در خصوص کاهش تولید گوجه فرنگی در آذربایجان غربی گفت: نهاد‌های پژوهشی نظیر جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات کشاورزی استان باید در این خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند و نتیجه گزارش شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.