اشکان دژاگه بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی انجام دادیم. پدیده در اوایل کار فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و این اتفاق برای ما یک مقدار سخت بود که در بازی جا بیفتیم. در نیمه دوم شرایط یک مقدار بهتر شد و بهتر فوتبال بازی کردیم. سعی کردیم توپ را نگه داریم ولی در نیمه اول توپ زیاد لو دادیم.

وی در مورد رفتن جان توشاک از باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: هر مربی شکل فوتبال خاص خودش را دارد. آقای توشاک هم مربی بزرگی است و این را همه می‌دانند. من فقط در بازی گذشته یک مقدار از تعویض ناراضی بودم. در حال حاضر ما سعی می‌کنیم با آقای تقوی به هماهنگی برسیم. حال آقای تقوی هم شکل مربی‌گری خودش را دارد. در این بازی فشار زیادی به ما آمد ولی بچه‌های ما در این بازی خوب جنگیدند و کسب یک امتیاز برای ما بسیار مهم و باارزش است.

وی ادامه داد: این بازی اولین بازی‌ای بود که گل نخوردیم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم بتوانیم موفق باشیم.

دژاگه در مورد بسته شدن قرارداد کارلوش کی‌روش با تیم ملی ایران تا جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خدا رو شکر می‌کنم که کی‌روش توانست دوباره با تیم ملی تمدید کند. او برای تیم ملی ایران بسیار زحمت کشیده است و این را تمام آدم‌ها به عینه دیده‌اند و امیدوارم که همینطور به روند خوب خود ادامه دهیم. خیلی خوشحالم برای تیم ملی و بازیکنان جوان‌مان که آقای کی‌روش با تیم ملی ادامه می‌دهند.

او در مورد درگیری با استوکس بازیکن تیم تراکتورسازی در دقایق آخر بازی اظهار کرد: درگیری‌ای پیش نیامده و فقط یک صحبت معمولی بود.

دژاگه در مورد درگیری با خلعتبری در بعضی از دقایق بازی گفت: مساله خاصی نبوده و باید در بازی جنگنده ظاهر بود تا بتوانیم به موفقیت برسیم و هیچ قصد و نیتی هم در کار نبوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.