خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد گفت: مشکلات بسیاری داریم که باید برطرف شود، مشکلات ما تازه از فردا آغاز می‌شود، قرار بود آقای میرابی برای تیم هزینه کند اما بعد از مشخص شدن مبلغ خروجی گفتند باید این مبلغ توسط آقای عباسی پرداخت شود. 

این پیشکسوت فوتبال خراسان افزود: آقای عباسی هم می‌گوید تیم را واگذار کردم باز هم چون دلم برای تیم سوخته از دیروز با آقایان محمودزاده و بهاروند رایزنی کردم و لطف کردند دو هفته به ما فرصت دادند، پیگیر بدهی بازیکن خارجی هستیم، به سختی 13 بازیکن ثبت کردیم از 18 نفر، فقط دو بازیکن روی نیمکت داشتیم، وضعیت لباس را هم که همه دیدند، آقای میرابی پیغام داده بود مسؤولان استان کمک کنند.

وی تصریح کرد: در مورد بدهی باشگاه به آقای میثاقیان و حسین کریمی، آقایان اصولی و تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد با رئیس فدراسیون تماس گرفتند تا مشکلات ما برای بازی دیروز برطرف شود، آرمین رهبر از صبح دیروز در فدراسیون مشکلات را پیگیری می‌کرد.

عزیزی ادامه داد: آقای میرابی پرداخت یکسری از هزینه‌ها را قبول کردند که شامل ایاب و ذهاب و تامین البسه و اسکان است.

این پیشکسوت فوتبال خراسان در خصوص حضور بازیکنی که گفته برادر میرابی است؛ گفت : معین میرابی بازیکن خوبی است و بازیکن توصیه شده نداریم، فردا با عباسی جلسه دارم یک آدم قوی باید بیاد که توان عبور از مشکلات را داشته باشد و مشخص شود چه کسی برای تیم هزینه می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.