برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: از این برد خیلی راضی هستم. خیلی اذیت شدیم، حمله کردیم و دنبال برد بودیم. پاداش تلاش و زحمتی که بازیکنان کشیدند را در نهایت گرفتیم. تبریک می‌گویم، تبریکی بزرگ به بازیکنانم. بعد از آن خالی شدن پس از بازی با الدحیل و صعود به نیمه نهایی آسیا، این‌طور بازی‌ها به دلیل بازی سنگین، ریسک بسیار بزرگی است. نه فقط برای پرسپولیس، برای تمام تیم‌های دنیا. با این حال بازیکنان خواست، انگیزه و توان بالایی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط بدنی بازیکنانش گفت: بازیکنانم از نظر بدنی هم نشان دادند خیلی زود می‌توانند به حالت اولیه بازگردند. ما موقعیت‌های گل زیادی هم از دست دادیم و می‌توانستیم زودتر از این و با آرامش بازی را به پایان برسانیم. به‌هرحال نتیجه در لحظات پایانی رقم خورد و از این برد خوشحالم. یک بار دیگر تبریک بسیار بزرگ و بزرگ را به بازیکنانم می‌گویم و از تلاش آنها ممنونم، به خصوص تلاشی که در این بازی کردند.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس این فصل نتایج خوبی گرفته و آیا فکر می‌کرد این‌گونه باشند، گفت: من گفته بودم و اعتقاد داشتم. گفتم که امید و احمد نوراللهی باز می‌گردند. بشار رسن آن‌طور که باید خودش را نشان می‌دهد، چون او سال گذشته بیشتر در اختیار تیم ملی‌اش بود. جای وحید، فرشاد و صادق همچنان خالی است و در این بازی ما کمال و ماهینی را هم نداشتیم. با این حال بازیکنانم میل بسیار بالایی برای این بازی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.