سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، در پی حادثه تروریستی جریان "الاحوازیه" در به خاک و خون کشیدن جمعی از هموطنانمان در حاشیه رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز، گفت: پس از ده روز عزاداری برای سید و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین و ٧٢ یار باوفایش و در آستانه گرامی داشت ٨ سال دفاع مقدس که بزرگداشت غیرت، مردانگی، میهن پرستی و رشادت‌ها و دلاوری‌های زنان و مردان ایران اسلامی است، شاهد تلاش مذبوحانه تروریستی  گروهی وابسته به بیگانگان  برای خدشه وارد کردن به امنیت، اتحاد،  همبستگی، انسجام ملی و تمامیت ارضی کشور هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: این حادثه تروریستی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران، همچنان با گذشت قریب به چهار دهه از حیات پر فراز و نشیب خود، هنوز همچون دهه ١٣٦٠ خورشید، مورد طمع و آماج اقدامات تروریستی و کور بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد. همانطور که امام خمینی (ره) در آن دوران سخت و ترورها خطاب به گروهک های تروریستی فرمودند: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید و این دلیل عجز شماست» اکنون نیز این حملات تروریستی کور، یادآور همان اقدامات است و نشان از حقانیت راه و مسیر مقدس نظام و ملت رشید ایران اسلامی در حراست از دین، عزت، شرف، غیرت، ناموس و تمامیت ارضی ایران عزیز است.

وی افزود: لذا مسئولین و جریانات دلسوز سیاسی کشور که دل در گرو عزت ایران و ایرانیان دارند باید با کنار گذاردن اختلافات سیاسی و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی، همراه و همگام ملت و رهبری معظم به یاری دولت و نیروهای مسلح بشتابند تا بتوانیم از این جنگ روانی - اقتصادی و تروریستی نیز پیروز وسربلند عبور نماییم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با محکوم کردن این حمله تروریستی که منجر به شهادت کودکان، زنان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، بالاخص مردم شریف استان خوزستان و بازماندگان شهدا، تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و برای بستگان صبر و بردباری و اجر عظیم مسألت دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.