سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز جمعه ۳۰ شهریور ماه اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از همکارانمان در محورهای مواصلاتی کشور و همچنین دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌ها، در حال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در طول مسیر قم به تهران و همچنین محور هراز هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هم اکنون تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده است، افزود: با توجه به اوج‌گیری بازگشت هموطنانمان از شهرهای شمالی، برای امروز و فردا (شنبه) پلیس یکطرفه شدن تردد در محورهای کرج چالوس و هراز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در محور کرج چالوس از ساعت ۱۲ امروز تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و در ادامه از ساعت ۱۵ تردد در این محور از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: در محور هراز نیز از ساعت ۱۲ امروز تردد در این محور از سمت رودهن به سمت شمال ممنوع شده و تردد در این محور هراز از ساعت ۱۴ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا این محدودیت‌ها در هر دو محور چالوس و هراز تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان گیلان، محور میانه_زنجان در آذربایجان شرقی و محور رامسر_کناره بارش باران گزارش شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز با توجه به مه‌گرفتگی و کاهش دید در ارتفاعات جاده چالوس و محور خلخال به اسالم در استان اردبیل، لازم است تا رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند با سرعت مطمئنه سفر رانندگی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.