لغو نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی ـ کارگردان سینما ـ در روزهای اخیر حاشیه‌هایی را در حوزه هنرهای تجسمی رقم زد. مدیر گالری برگزارکننده، دو روز بعد از برپایی نمایشگاه، به دلیل آنچه کپی بودن کارها عنوان کرد، در نهایت به لغو نمایشگاه تصمیم گرفت، اما آغاز این حاشیه‌ها به مورد دیگری برمی‌گشت؛ در ابتدا اعتراضاتی بر سینماگر بودن میلانی شکل گرفت و حرف‌هایی گفته می‌شد مبنی بر اینکه فضای گالری‌ها را نباید با شهرت و ارتباطات اشغال کرد. عده‌ای که خود را دانشجوی رشته هنر می‌نامیدند روز افتتاحیه در گالری ایوان (محل برگزاری نمایشگاه میلانی) حضور پیدا کردند و خواهان لغو نمایشگاه شدند. 

حالا تهمینه میلانی از «مدیر گالری ایوان و سایر اشخاص مسبب حاشیه‌های اخیر» به دلیل تعطیلی غیرقانونی نمایشگاه در دادسرای عمومی انقلاب شکایت کرد.

عبدالمجید وزیری ـ وکیل تهمینه میلانی ـ ضمن تایید ثبت شکایت علیه مسؤول گالری، اعلام کرد که از کلیه افرادی که با استفاده از هر حربه‌ای قصد برهم زدن نمایشگاه و همچنین درصدد تضعیف هنر و هنرمند ایرانی به قصد تخریب شخصیت موکل در رسانه‌های داخلی و خارجی همچنین فضای مجازی و اقدام به نشر اکاذیب کرده‌اند با ارائه مستندات و دلایل قانونی در محاکم ذی‌صلاح طرح دعوی کرده‌ام تا برخورد در خور و شایسته اعمال مرتکبین با آنها صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.