عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی بر غیر قانونی بودن این تشکل اظهار کرد: بنده مدتی است از آقای خاتمی خواهش کرده‌ام که در جلسات شورای عالی شرکت نکنم اما این شورا تشکلی مانند دیگر تشکل‌های جریان‌های سیاسی است که نیازی به مجوز برای برگزاری جلسات خود از سوی وزارت کشور ندارد.

وی افزود: عده‌ای از اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان که می‌خواهند پارلمان اصلاحات را جایگزین این تشکل کنند سعی دارند تا فعالیت این شورا را غیر قانونی جلوه دهند.

ناصری تصریح کرد: تشکل‌هایی مانند شورای عالی برای برگزاری جلسات خود الزاما نیازی به مجوز ندارند و این احزاب هستند که باید برای فعالیت خود از وزارت کشور مجوز دریافت کنند.

عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات بیان کرد: شورای عالی سیاستگذاری تنها می‌خواهد مجمع اعضای اصلاح طلب برای هماهنگی در امر انتخابات باشد و قرار نیست که به یک حزب تبدیل شود.

گفتنی است که اخیرا یکی از اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان  از غیرقانونی و غیر رسمی بودن این شورا در مراجع قضایی، خبر داده و اعلام کرده بود که این شورا برای برگزاری جلسات خود هم نیازمند اخذ مجوز از وزارت کشور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.