عیسی فرهادی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگراری سیدالشهدا (ع) و با اشاره به اقدامات ارزشمند شهرداری منطقه ۴ در احداث پروژه های بزرگ شهری گفت: چنانچه بخواهیم وضعیت منطقه ۴ را با سایر مناطق و بالطبع اقدامات صورت گرفته مقایسه کنیم خواهیم دید که خوشبختانه اقدامات خوبی در این منطقه به ویژه در حوزه صیانت از حریم صورت گرفته است.

وی با اشاره به احداث نخستین پایانه مسافربری شرق تهران اظهار داشت: این پایانه که به عنوان مجهزترین پایانه شرق تهران نیز است، امکاناتی شامل سالن انتظار، سکوهای پیاده و سوار کردن مسافر، دو تا سه کیلومتر خط ریلی و تسهیل مسیرهای دسترسی مردم، امکان پارک طولانی مدت حداقل ۴۰۰ خودرو در آن، به پارکینگ بلند مدت پارکینگ مسقف و فضای وسیع برای توقف خودروهای سواری و جانمایی بوفه‌ها است.

فرماندار تهران با اشاره به اقدامات ارزنده و قابل تقدیر منطقه ۴ تصریح کرد: حفظ و صیانت از حریم یکی از اقدامات بسیار خوب منطقه است که با انجام آن دست بسیاری از زمین‌خواران کوتاه شده است.

فرهادی اضافه کرد: احداث بیمارستان هزارتخت خوابی در شرق تهران، احداث ایستگاه آتش‌‌نشانی و اورژانس در شیان، آماده‌‌سازی زمین برای احداث کلانتری از پروژه‌‌‌هایی است که با توجه به نیاز این منطقه در دستورکار قرار گرفته است.

وی به مأموریت‌های شورای اداری در پایتخت اشاره و خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف برگزاری شورای اداری در مناطق ارایه گزارش، آشنایی با عملکرد دستگاه‌‌ها و رفع اختلافات اداری است که در راستای سیاست‌‌ها و ماموریت‌‌‌های جدید دولت برای خدمت‌‌‌رسانی مطلوب به شهروندان برگزار می‌‌‌شود.

فرماندار تهران به بیان اینکه نیاز به یک منطقه گردشگری در شرق تهران احساس می‌‌شود، ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه ۴ با داشتن منطقه گردشگری تلو، می‌‌‌توان با جذب بخش خصوصی این منطقه را قطب بزرگ گردشگری شرق تهران برای استفاده شهروندان تبدیل کرد.

فرهادی ادامه داد: رسیدگی ویژه به بافت فرسوده در محلات منطقه ۴ بسیار حائز اهمیت است و اسکان خانواده برای ساخت و ساز این محلات، هماهنگی همه دستگاه‌‌‌ها را می‌‌‌طلبد.

وی افرود: تکریم ارباب رجوع در قالب فضایی به عنوان «خیر مقدم» بسیار مهم است که باید کلیه ارگان‌ها به آن توجه بیشتر کنند.

فرماندار تهران با اشاره به اهمیت مبحث خدمت‌‌رسانی به شهروندان بیان کرد: به منظور صرفه‌‌جویی در مصرف آب و برق، بدون هماهنگی با فرمانداری هیچ یک از حوزه‌‌های خدمات‌‌‌رسان حق قطع آب و برق معابر، بوستان‌ها، پل‌‌های مکانیزه و سایر امکانات رفاهی شهروندان را نخواند داشت.

فرهادی با تاکید بر پیگیری مشکلات بیان شده یادآور شد: از مدیران، مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهر تهران درخواست می‌شود تا ضمن ارایه توضیحات لازم و راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از مشکلات مطرح شده، اقدام لازم را به منظور تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده، به عمل آورند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.