محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از سرکشی ۲ هفته‌ای نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، گفت: مجلس به جای تعطیلات ۲ هفته‌ای، باید هر روز از صبح تا شب جلسات غیرعلنی برگزار می‌کرد و با دعوت از کارشناسان خبره و نظریه‌پرداز در حوزه اقتصادی مسائل و مشکلات معیشتی مردم را بررسی و راهکاری برای حل این مشکلات ارائه می‌کرد.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت نیز باید در این جلسات حاضر می‌شد و نظرات مختلف را استماع و براساس آن راهکار مشترک برای برون رفت از شرایط فعلی پیدا می‌کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: اگر مجلس در این ۲ هفته در جلسات فشرده، مسائل کلان اقتصادی و معیشتی مردم را بررسی و راه‌حل‌هایی برای برون رفت از شرایط فعلی پیشنهاد می‌کرد، به مراتب ارزشش بالاتر از این بود که نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه بروند و مسائل کوچک را بررسی و حل کنند.

وزیر دولت احمدی نژاد با ابراز تأسف از اینکه در مجلس صاحب نظر و تئوریسین در حوزه اقتصادی نداریم، اظهار داشت: در حال حاضر دشمن جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرده است و لازم است تئوری‌پردازان اقتصادی برای برون رفت از این شرایط فکری بیندیشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان اظهار داشت: بنده از هیئت رئیسه مجلس که واقعیت اقتصاد مقاومتی کشور را درک نکرده گلایه دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.