سلحشوری روز گذشته در نطق میان‌ دستور خوددر مجلس با اشاره به ارزش‌ پول ایران در دنیا، وضعیت گرانی، وضعیت اشتغال، وضعیت آزادی‌های اجتماعی، آلودگی‌های زیست محیطی و نقش نیروهای نظامی در عرصه‌های مختلف گفت: حال رئیس‌جمهور بگویند بحران نداریم. آقای رئیس‌جمهور فعلا با ابرچالش‌ها درگیر هستیم و همه می‌دانند. وی عملکرد دستگاه قضایی را نیز قابل نقد دانست و از پاسخ‌های اخیر رئیس‌جمهور به نمایندگان در مجلس گلایه‌ کرد.

هاجر چنارانی: ایران خیانت‌زده است

همچنین هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس گفت: ایران جنگ‌زده، طاعون‌زده، سیل‌زده یا ورشکسته نیست. بلکه خیانت‌زده است. جمعی خیانت می‌کنند و خائن هستند. بسیاری از ما عادت کرده‌ایم به‌دنبال منافع فردی‌مان باشیم نه به‌دنبال منافع جمعی کشور. تا وقتی که ایران را بر خود مقدم ندانیم، وضع همین است.

تاکید بر حل موضوع حصر

غلامرضا حیدری، نماینده تهران نیز در نطق میان دستور خود گفت: یکی از ارکان نظام، جمهوریت آن است. این موضوع به‌گونه‌ای است که ارکان دیگر به آرای عمومی اتکا دارد، جا دارد در حل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی از آرای عمومی بهره ببریم. در شأن کشور ما نیست که نتوانیم موضوع حصر   و ممنوع‌التصویری  را حل کنیم.

فراخوان سعیدی از قبول‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد

درخبری دیگر به گزارش جماران، فاطمه سعیدی در حساب توییتری خود نوشت: از تمام داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد حائز رتبه قبولی شده و از ثبت نام آنها جلوگیری به عمل آمده است، می‌خواهم اطلاعات خود را جهت پیگیری دقیق‌ به اینجانب ارائه کنند. با سلب حق تحصیل مخالفم و برای احقاق حق داوطلبان تمام تلاش خود را می‌کنم.