حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در مراسم یادواره شهدای شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین افزود: تنها راه مبارزه با آمریکا، مقاومت ملت است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز شیطان بزرگ آمریکا و استکبار جهانی را به چالش کشانده است.

حاجی بابایی گفت: امروز بزرگترین حمله ها از سوی جامعه جهانی به سمت ایران است و ملت ایران تاکنون در تمامی عرصه ها پیروز شده و با وجود فشارهای مختلف و توطئه های فراوان از سوی آنان عقب نشینی نخواهند کرد.

نماینده همدان به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران اشاره و یادآور شد: دشمنان می خواهند با راه انداختن این جنگ فرسایشی و ایجاد تفرقه در بین مردم، بر وحدت بین ملت ایران خدشه وارد کنند.

به گفته این نماینده مجلس، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشند و در برابر انواع توطئه های دشمن مقاومت کرده و سر تعظیم فرود نیاورند.

وی، رهبری، مردم و اسلام را سه رکن اصلی نظام برشمرد و گفت: همه مردم باید با پیروی از مقام معظم رهبری و در راستای ریشه کنی بی عدالتی، مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تلاش کنند.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بزرگداشت تمامی نیکی ها و ارزش های انقلاب و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری رزمندگان است.

وی، الگوسازی از شخصیت، سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهیدان را بخشی از وظایف جامعه دانست و افزود: بزرگداشت مقام شهدا موجب قوام و بقای جامعه، نظام و سرزمین اسلامی می شود.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۵ شهید اقبالیه از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان این شهر تجلیل به عمل آمد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.