حجت الاسلام امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه عده‌ای تا به مقامی می‌رسند فساد می‌کنند، گفت: برخی‌ها تلاششان برای فساد است، انگیزه‌شان برای فساد است،‌ فکرشان فساد است. فساد برای چه؟ فساد در کشاورزی، صنعت و اقتصاد.

وی تاکید کرد: فساد نمی‌تواند در زمین بماند و از بین رفتنی است.

خطیب نماز جمعه تهران با مهم خواندن اقتصاد و کشاورزی گفت: اگر اقتصاد و کشاورزی از بین برود، قطعا دین از بین می‌رود.

وی با اشاره به شرایط موجود گفت: شرایط فعلی دو بخش دارد؛ بخش نخست جنگ رسانه‌ای است که رهبر انقلاب هم اشاره ای به آن داشتند و باید افراد این جنگ مشخص شوند و به دست قوه قضائیه برسند و محاکمه شوند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: البته یک محکمه الهی داریم که آن قیامت و محکمه خداوند است.

امامی کاشانی با اشاره به گرانی‌ها و احتکار مایحتاج اولیه مردم عنوان کرد: وقتی می‌پرسند چرا میوه گران است می‌گویند اصل میوه ارزان است اما احتکار کردند، این احتکار کردن و گران کردن اصل انسانیت را از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: خانواده‌های افراد محتکر به آن‌ها تذکر دهند، البته بحث دادگاه و قوه قضائیه جداست. رهبر انقلاب مطلبی را گفتند که ایکاش عملیاتی شود، ایشان به سران قوا گفتند که باید شبانه‌روزی با فساد برخورد شود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: احتکار و گران‌فروشی ملت را گرفتار کرده است، شرایط زندگی و اقتصاد مردم نجیب را مدیریت کنید و ان‌شاالله مجلس، قوه قضائیه و قوه مجریه به وظیفه خود عمل کند و کشور را به سر منزل مقصود برساند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می گردد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.