مراسم افتتاحیه برنامه «صفر تاصد» با حضور هنرمندان عرصه سینما، ورزشکاران و بزرگان تولید داخلی، شنبه ۱۷ مرداد در یکی از شهرک‌های سینمایی و توریستی به صورت زنده از شبکه ایران کالا روی آنتن می‌رود.

این برنامه تلویزیونی برای اولین بار در ایران، مسابقات آفرودسوارها را با هدف معرفی و حمایت از کالاهای ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

«صفر تا صد» برنامه‌ای متفاوت با ژانر سرگرمی با رویکرد حمایت از کالا و دانش ایرانی تولید می‌شود.

جشن مراسم افتتاح تلویزیونی «صفر تا صد»، میزبان مسوولان بلند پایه، هنرمندان، ورزشکاران ملی‌پوش، فعالان و کارشناسان اقتصادی، کارآفرینان و صاحبان نشان‌های تجاری برتر داخلی خواهد بود تا به معرفی فضای حمایتی این رویداد مهم و شناساندن ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی آن بپردازد.

 اجرای این مراسم را بهنام قربانی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون برعهده دارد.

همچنین حضور محمدرضا علیمردانی، خالق و صداپیشه انیمیشن‌های دیرین دیرین، کارگردان، بازیگر و خواننده برای نخستین اجرای صحنه‌ای قطعه «نه» در افتتاحیه «صفر تا صد» قطعی شد.

«صفر تا صد» روز شنبه ۱۷ شهریور از ساعت ۱۹ در یکی از شهرک‌های سینمایی توریستی اطراف تهران و با حضور مسوولان نمایندگان اصناف، تولید کنندگان، بانک‌ها و موسسات مالی و نشان های برتر تجاری اجرا خواهد شد و به صورت زنده از شبکه ایران کالا روی آنتن می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.