به گزارش المسیره، یک منبع نظامی یمنی روز پنج شنبه اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر ۱ یک پادگان تازه تاسیس متجاوزان سعودی در نجران را در هم کوبیدند.

یک منبع محلی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چاه‌های آب آشامیدنی در جزیره کمران در استان الحدیده را چندین بار بمباران کرده اند.

یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران را در جبهه الدریهمی در ساحل غربی یمن منهدم کردند که در پی آن تمام سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، یگان زرهی ارتش یمن با یک فروند موشک هدایت شونده، یک دستگاه نفربر متجاوزان را در التحیتا در ساحل غربی منهدم کرد.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منزل شهروندان یمنی در منطقه الحسینیه در بخش بیت الفقیه در استان الحدیده، یک کودک یمنی به شهادت رسیده و 4 نفر نیز زخمی شده اند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.