محسن رضایی شامگاه دوشنبه در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها، گفت: چهارمحال و بختیاری محل تشکیل سپاه آزادی‌خواهان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کشور در این برهه نیازمند یک قیام ملی علیه زورگویی و فشار اقتصادی دشمنان نظام است و امروز تصور دشمن این است که می‌تواند جمهوری اسلامی را از طریق اقتصادی شکست دهد که باید گفت بزرگترین مشکل آن‌ها این است که مردم ایران را نمی‌شناسند.

وی اضافه کرد: این تفکر دشمنان نظام جمهوری اسلامی حاصل تفکر مادی‌گرایانه آن‌ها است که فکر می‌کنند، می‌توانند مردم ما را از این طریق از پای در بیاورند که دشمنان ما این اشتباه را در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حمله به جمهوری اسلامی مرتکب شدند.

رضایی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید جوانان هم‌چون دوران دفاع مقدس وارد عرصه شوند، خاطرنشان کرد: ایران با ۱۵ کشور همسایه است و آمریکا نمی‌تواند با تحریم و فشار این کشورها برای تجارت با کشور ما محدود کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقدینگی فراوان موجود در کشور، افزود: متأُسفانه بی‌اعتمادی موجب هدایت این نقدینگی به سمت بازار ارز شده است که بایستی مسؤولان این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات با شعار حل نمی‌شود، اظهار کرد: بایستی با کمک مردم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و صدا و سیما رسانه‌ای است که می‌تواند روحیه و امید مردم را با نشان دادن خدمات، تقویت کند و همچنین بایستی چهره واقعی کارشکنان که در پشت پرده اجازه نمی‌دهند مشکلات حل شود به مردم نشان داده شود تا اعتماد بازسازی شود.

رضایی در پایان گفت: رسانه ملی مردم را به مبارزه اقتصادی دعوت کند، زیرا این مردم شرایط سخت‌تر ازحال حاضر را با پشت سر گذاشته‌اند و امیدواریم موفقیت دیگری را رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.