وی که خواست نامش مطرح نشود در پاسخ به تماس های برخی از نشریات ورزشی کشور و شهروندان در خصوص زمان دریافت پول باشگاه استقلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا، روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دو نفر از مدیران باشگاه استقلال در سفر هفته گذشته به مالزی مبلغ مشخص شده را که جهت حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود را از «ای.اف.سی» دریافت کردند.

این منبع آگاه در خصوص میزان مبلغ دریافتی باشگاه استقلال از کنفدراسیون آسیا گفت: نشر هرگونه جزئیات و اطلاعات بیشتر در این زمینه بر عهده باشگاه است و مدیران این تیم می توانند توضیحات تکمیلی را ارایه کنند.

«امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال تهران و «علی خطیر» معاون این باشگاه هفته گذشته با سفر به مالزی با مسئولان کنفدراسیون آسیا دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار در خصوص بدهی آسیایی باشگاه استقلال و طلب این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مسئولان استقلال در خصوص مجوز حرفه ای این باشگاه نیز مباحثی را مطرح کردند.

فتحی پس از دیدارهایش با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدار که به دعوت این نهاد ورزشی انجام شد، در خصوص دریافت مجوز حرفه ای سازی باشگاه استقلال گفت و گوهایی انجام گرفت.

وی افزود: با «ماهاجان» رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه ای در «ای اف سی» در مورد مشکلاتی که در مورد این مجوز ایجاد شده است، دیدار و با وی در این زمینه همفکری انجام شد.

فتحی بدون ذکر اطلاعات و جزئیات بیشتری از گفت وگوها، دیدارهایش با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را مفید و رضایتبخش دانست.

به گزارش ایرنا، پیش از سفر مسئولان باشگاه استقلال اعلام شد، طرح مسائل مختلف مالی و بدهی آسیایی باشگاه‌ها و مقدار پولی که باشگاه‌ها باید از AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند، در این گفت وگوها مطرح می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.