مهران غفوریان عصر سه شنبه (۳۱ مرداد ماه) با حضور در این برنامه تلویزیونی از اجرای برنامه‌ای خبر داد که در زمان غیبت «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، تولید فیلم سینمایی خود تا دو ماه آینده، ساخت سری چهارم سریال «زیر آسمان شهر» و آرزویش برای بازگشت رضا عطاران به تلویزیون سخن گفت.

غفوریان در پاسخ به پرسش درباره برنامه جدیدی که قرار است با اجرای غفوریان جایگزین «خندوانه» در شبکه نسیم شود، با ابراز تعجب از اینکه چطور خبر این برنامه به بیرون درز کرده است، گفت: اولا باید بگویم که «خندوانه» آنقدر در دل مردم جا باز کرده که جایگزینی نخواهد داشت. برنامه‌ای که دارم در مدت زمانی که «خندوانه» روی آنتن نیست پخش می‌شود. فعلا فقط خودم در این برنامه هستم و شاید بعدا همکارانی اضافه شوند.

او همچنین درباره ساخت سری چهارم سریال «زیر آسمان یک شهر» نیز گفت: مدت‌ها است قرار است یک فیلم سینمایی با متن بامزه‌ای از محمدرضا آرین بسازم که دو ماه آینده پیش تولید آن را به تهیه کنندگی علی سرتیپی شروع می‌کنیم؛ آن کار که تمام شود در خدمت همه هستم و «زیر آسمان شهر» را هم می‌سازم.

غفوریان اضافه کرد: برای «زیر آسمان شهر» رضا عطاران چند جلسه به عنوان مشاور آمد، اما او مشغله زیادی در سینما دارد. امیدوارم بزودی به تلویزیون هم برگردد؛ چراکه مردم دوستش دارند. بعد از آن دیگر قراری با هم نداشتیم اما آن زمان از او اجازه گرفتم که اسمش را به عنوان مشاور سریال بیاورم و او هم قبول کرد.

غفوریان درباره مراحل درمان خود نیز توضیح داد: مشغول درمان به شیوه سلول‌های بنیادی هستم که با وجود زمان‌بر بودن اما درمان قطعی است.

او با اعلام خبر پدر شدنش، گفت: همسرم ۱۶ هفته باردار است و احتمالا بچه‌مان دختر است؛ البته تعیین جنسیت در این سن ممکن است خطا باشد. می‌گویند دختر غمخوار پدر و پسر عصای پیری است بچه‌های حالا که عصای کامپیوتری هستند! زمانی که ۳۰ سالم شد فهمیدم خیلی باید به پدر و مادرم خدمت کنم. پدرم که خیلی زود عمرش را به شما داد. نمی‌دانم چرا این احساس زودتر در من ایجاد نشد و زودتر نوکر پدر و مادرم نشدم‌. شاید بگوییم سفر با رفقا بیشتر بچسبد اما هرچقدر بیشتر هوای پدر و مادرت را داشته باشی خدا به تو نزدیک‌تر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.