کاروان تیم فوتبال السد دوحه جهت برگزاری بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه آینده راهی تهران می‌شود. السد پس بازی با الغرافه در هفته سوم لیگ ستارگان قطر که با تساوی یک - یک پایان یافت یک روز استراحت کرد و زیر نظر فریرا، سرمربی پرتغالی آماده بازی با استقلال شد. تمرکز اصلی در تمرین‌‌های السد اصلاح کارکرد بخش تهاجمی و خط دفاعی است. السد در سفر به تهران فقط ابراهیم ماجد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت نیز ۲۶ شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد.

همچنین ادمیلسون جونیور، بازیکن الدحیل قطر درباره بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت:  این نخستین بازی‌ام با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و همه می‌دانند پرسپولیس تیم قدرتی است و به خوبی حمل توپ می‌کند. الدحیل میزبان است و باید سبک بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. ریتم بازی الدحیل باعث می‌شود پرسپولیس از توپ دور بماند و باید برای رسیدن به گل زودهنگام تلاش کنیم. اطمینان دارم با موفقیت از این بازی خارج می‌شویم. به طور کلی شرایط خوبی داریم و آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

دیدار رفت الدحیل قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.