دکتر علی احسان صالح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جسد این کودک به پزشکی قانونی منتقل شده و طبق بررسی های صورت گرفته مجاری تنفسی این کودک مملو از آب بوده است.

وی ادامه داد: غرق‌شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شود و یا مایعی به داخل ریه و حبابچه های آن راه پیدا کند.

فرمانده انتظامی تویسرکان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه روز سه شنبه از درمانگاه اشتران با پاسگاه انتظامی خرم رود برای مرگ یک پسر بچه سه ساله تماس حاصل شده و ماموران در محل حضور یافتند.

سرهنگ محمد معصومی افزود: طبق گفته والدین این کودک، آنها به یک باغ برای حضور در مراسم عروسی دعوت بودند که پسر آنها هنگام بازی در این باغ داخل استخر سقوط کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به سر و صدای زیاد عروسی، فریادهای بی امان این کودک برای کمک گرفتن از دیگران بی نتیجه می ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: خانواده این کودک پس از مدتی نگران غیبت طولانی مدت فرزندشان شده و پس از جستجو، جسد بی جان او را داخل حوض مشاهده و خارج کردند.

سرهنگ معصومی افزود: این کودک هنگام بیرون کشیدن از حوض جان باخته بود با این وجود به درمانگاه منتقل شد اما تلاش ها برای احیای او ثمری نداشت.

طبق اخبار منتشره در ایرنا در پنج ماه نخست سال جاری شاهد چندین مورد غرق شدگی در آبگیرها و گودال ها بوده ایم که آخرین خبر مربوط به اواخر مرداد امسال است.

۱۹ مرداد امسال یک پسر جوان در داخل استخر روباز باغ شخصی واقع در ۱۲ متری صفوی شهر همدان غرق شد.

همچنین اوایل این ماه جسد جوان بروجردی پس از ساعت ها تلاش پشتیبانی هلال احمر و تیم های آتش نشانی از سد کلان شهرستان ملایر خارج شد.

در سی ام تیرماه تیم های غواصی پس از ساعت ها تلاش جسد یک مرد حدود ۳۶ ساله را از آبگیری واقع در حوالی روستای فنجوزان منطقه &#۳۹;گوش پیر&#۳۹; تویسرکان خارج کردند.

در عین حال پسر ۱۳ ساله برای نجات جان گوسفندش پس از افتادن در آب بندب به عمق ۶ متری در یکی از روستاهای این شهرستان غرق شد.

هفته نخست تیرماه امسال نیز جسد یک مرد میانسال را از داخل سد اکباتان بیرون کشیدند که طبق آخرین خبر دریافتی این غرق شدگی خودکشی یوده است.

یک نوجوان نیز بر اثر نداشتن مهارت کافی در شنا در یک گودال پر از آب واقع در روستای تخت از توابع شهرستان رزن غرق شد.

چوپان ۲۲ ساله ای از اهالی روستای زین آباد شهرستان کبودرآهنگ هم بر اثر افتادن در داخل آبگیر و ناتوانی در شنا، غرق شد.

همچنین ۲۱ اردیبهشت امسال چوپان ۲۱ ساله ای از اهالی شهرستان مهاجران برای نجات گوسفندش وارد یک گودال پر از آب می شود که این امر نجات گوسفند و مرگ وی را رقم می زند.

یک جوان ۲۴ ساله نیز ۱۹ تیرماه امسال در یک آبگیر واقع در روستای حصار قره باغی از توابع شهرستان بهار غرق شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.