«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب به مناسبت پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه سخنرانی ایراد کرده است.

حزب‌الله لبنان امروز به مناسبت دوازدهمین سالروز پیروزی تاریخی در برابر دشمن صهیونیستی در ۱۴ آگوست سال ۲۰۰۵، جشنی را با عنوان اینکه «با وجود شما پیروز می‌شویم» برگزار کردند.

مراسم جشن راس ساعت ۲۱ به وقت محلی در میدان عاشورا در منطقه الجاموس در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد و دبیرکل حزب الله در آن به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی کرده است.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه در برابر صهیونیسم را به ملت لبنان و نیروهای حزب الله تبریک گفت و اعلام کرد که این روز را جشن می‌گیریم و برای پیروزی در برابر تروریسم هم جشن خواهیم گرفت.

دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد، آنچه که از هفت سال پیش تا به امروز در جریان است، جنگ تموز(جنگ ۳۳ روزه) دیگری است و در آن همان هدفی دنبال می‌شود که در جنگ سال ۲۰۰۶ دنبال شده است.

دبیرکل حزب الله افزود: همچنانکه در جنگ تموز ۲۰۰۶ پیروز شدیم، در جنگ در برابر تروریسم در سوریه نیز پیروز خواهیم شد.

وی اعلام کرد که هدف از جنگ تابستان ۲۰۰۶، نابودی مقاومت اعم از نظامی یا تحویل سلاح است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد، اگر لبنان در جنگ ۲۰۰۶ سقوط می‌کرد، طرح صهونیستی آمریکایی ادامه جنگ به سمت سوریه و همچنین مقاومت فلسطین و سپس محاصره ایران بود.

سید مقاومت لبنانگفت: جنگ ۲۰۰۶ برای تحقق اهداف آمریکایی‌‌ها برای سیطره بر منطقه صورت گرفت و هنگامی که شکست خورد، طرح با شکست مواجه شد.

سید حسن نصرالله اعلام کرد که مقاومت در لبنان، سناریوهای آمریکایی و اسرائیلی در منطقه را با مشکل مواجه کرده است و همچنانکه در جنگ ۲۰۰۶ پیروز شدیم، به زودی از این جنگ بزرگ در منطقه پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد.

دبیرکل حزب الله در ادامه با بیان اینکه نیروهای مقاومت به مراتب از ارتش رژیم صهیونیستی قوی‌تر است، اعلام کرد که در لبنان قدرتی وجود دارد که برای رژیم صهیونیستی تهدید جدی محسوب می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.