سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده قدیم کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۳:۰۳ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج (فتح)، بعد از تقاطع ایران‌خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودوری نیسان‌وانت به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده، به شدت از قسمت جلوی خودرو با بلوکهای نیوجرسی جداکننده خط کندرو و تندرو برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودرو دچار حریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان قسمت کابین و موتور خودرو کاملاً شعله‌ور و راننده به طرز بسیار خطرناکی میان حجم شعله‌های آتش محبوس بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و پس از لحظاتی موفق به خاموش کردن شعله‌های آتش شدند.

ملکی با بیان اینکه پس از معاینات لازم مشخص شد راننده بر اثر شدت جراحات جان باخته، متذکر شد: در نهایت محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۳:۵۵ بامداد عملیات به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.