پنجشنبه شب و در هفته دوم از هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان سایپا بود که در نهایت به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

شاگردان «مجید جلالی» که هفته نخست نیز موفق به متوقف کردن استقلال تهران شده بودند با برتری در دیدار امشب، چهار امتیازی شدند.

سایپا نیز با هدایت «علی دایی» با پذیرش این شکست، سه امتیازی باقی ماند. این تیم در هفته نخست با ۳ گل از سد نساجی مازندران گذاشته بود.

در دقیقه ۴۵ «محمد قاضی» مهاجم کهنه کار پیکان ارسال «علی محمودی» را با ضربه سر به گل نخست این دیدار تبدیل کرد تا تیمش با برتری به رختکن برود.

در دقیقه ۶۳ و در بر خلاف روند بازی، پیکانی ها در شلوغی محوطه جریمه سایپا و با اشتباه مدافع این تیم به گل دوم دست یافتند.

«امید خالدی» مدافع سایپا در این گل نقش اصلی را ایفاء کرد و توپ را درون دروازه تیم خودی جای داد.

در ثانیه های پایانی، «ماهان رحمانی» هافبک جوان پیکان که تنها لحظاتی از حضورش به میدان می گذشت، گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان «مجید جلالی» به یک پیروزی رویایی دست یابند.

*ترکیب پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، مگنو باتیستا، فراز امامعلی، مهدی شیری(ماهان رحمانی) و محمد قاضی(مهدی مومنی)

*ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدالله ناصری، امید خالدی، روزبه شاه‌علی‌دوست(امین حاج محمدی)، علی دشتی(معین عباسیان)، مهدی ترابی، آرش رضاوند، رحیم زهیوی (محمدرضا سلیمانی) و آرمان رمضانی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.