معصومه آقاپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان از شرایط کلی و اقدامات‌شان جهت شکستن التهاب بازار، اظهار داشت: معتقدم مسئولان به جای اطلاع‌رسانی مردم باید وارد فاز اقدام و عمل شوند چون امنیت روانی اقتصادی در جامعه متزلزل شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی باید مسئولان این مَثَل معروف «کم گوی و گزیده گوی چون دُر» را عملیاتی کنند. مردم می‌خواهند در بازار ثبات ایجاد شود، دیگر گردگویی جایی ندارد، اکنون زمان عمل است.

نایب رییس فراکسیون زنان خاطرنشان کرد: مسئولان باید از فاز حرف زدن بیرون آمده، آستین‌ها را بالا زده و وارد بازار شوند. نیازی هم نیست که بگویند چه کاری کرده و چه کاری نکرده‌اند. آنها اگر کار درست را انجام دهند مردم می‌بینند و متوجه می‌شوند. کما اینکه یکسری از این گفتن‌ها باعث سوء استفاده و تلاطم بیشتر بازار می‌شود.

آقاپور درباره لزوم استفاده مسئولان از فضای رسانه‌ای نیز گفت: به نظرم فعلا نباید حرف زده شود، مردم فرآیند خروجی عمل را می‌خواهند ببینند، از بس حرف زده شده است به این نقطه رسیدیم. البته بعد از آنکه مسئولان کاری را انجام دادند می‌توانند از طریق رسانه‌ها دستاوردهایشان را برای مردم بگویند نه اینکه فقط حرف بزنند که سمی برای جامعه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.