در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که شامگاه ۲۴ تیر مرد جوانی در تماس با اورژانس از وخامت حال همسرش خبر داده بود. بدین ترتیب زن جوان به بیمارستان منتقل شد. شوهر وی در تحقیقات به مأموران بیمارستان گفت همسرم قرص خورده بود و حال مناسبی نداشت. خواستم او را بگیرم که تعادلم را از دست دادم و او به زمین خورد و از هوش رفت.

اظهارات اولیه مرد جوان باعث شده بود که او به اتهام شروع به قتل بازداشت شود. اما با مرگ زن جوان، صبح روز گذشته متهم برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

او در رابطه با مرگ همسرش گفت: شقایق همسر دومم بود و از او یک نوزاد ۵۰ روزه دارم. از همسر اولم هم دختر ۸ ساله‌ای دارم. من فوق لیسانس هستم و وضع مالی‌ام هم بد نیست. همسرم مدت هاست که قرص اعصاب مصرف می‌کند. روز حادثه ۴ قرص خورد و خوابید. ۸ ساعتی خوابیده بود که به سراغش رفتم و او را بیدار کردم. بعد از آن همسرم برای تمیز کردن راه پله‌ها آپارتمان را ترک کرد. چند لحظه بعد صدایی شنیدم و خودم را که به بیرون رساندم متوجه شدم که همسرم زمین خورده است. او را به داخل آوردم. او به سراغ بچه مان رفت و دوباره تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. وقتی دیدم حال خوبی ندارد با اورژانس تماس گرفتم. آن زمان به قدری نگران بودم که توضیحات اشتباهی دادم اما او خودش تعادلش را از دست داد.

تحقیقات از مرد جوان از سوی پلیس ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.