در این نظرسنجی گردشگران بریتانیایی با در نظر گرفتن فرهنگ منحصر به فرد، مجموعه متنوع فعالیت‌ها و جاذبه‌های توریستی و بازخوردهای مثبت از سوی نویسندگان در حوزه سفر دست به انتخاب برترین مقاصد توریستی زده‌اند.

در این فهرست نیویورک در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن کشور ایسلند، منطقه آمریکای جنوبی، پاریس، ژاپن، آمستردام، کوبا، توسکانی، منطقه ریویرای فرانسه (کوت دازور) و کرواسی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. 

شهر نیویورک که در سال ۲۰۱۷ شمار گردشگران خود را به بیش از ۶۰ میلیون نفر رساند، طبق پیش‌بینی‌ها امسال از این رقم فراتر خواهد رفت.  سالانه بیش از ۵۰ میلیون نفر از گردشگران وروردی به نیویورک آمریکایی هستند. 

 شمار گردشگران بین‌المللی واردشده به نیویورک در سایه انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور آمریکا و فرمان‌های مهاجرتی جنجالی در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز با کاهش روبه‌رو بوده است. 

یکی از نگرانی‌های مسئولان گردشگری نیویورک همین نسبت پائین توریست‌های خارجی در مقایسه با گردشگران داخلی است، چرا که خارجی‌ها به طور متوسط در دوران اقامتشان در شهر دوهزار دلار صرف هزینه‌های خود می‌کنند که این رقم حدود چهار برابر بیشتر از گردشگران داخلی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.