علی رضا بیرانوند که با پرسپولیس قرارداد داشت و شنیده می شد پیشنهاداتی از اروپا دارد امروز برای ماندن در پرسپولیس توافق کرد و حالا تنها پروژه قرمزها تمدید قرارداد امیری است. 

 وحید امیری بازیکنی است که قبل از جام جهانی قراردادش به پایان رسیده و امروز نماینده‌اش را به باشگاه فرستاده که ظاهرا خبر خوبی نیست اما به نظر می رسد ماندن او خیال برانکو را تا حد زیادی راحت کند. 

امیری به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی انتظاراتی مالی دارد که باید پرسپولیسیها با او برای نگه داشتنش به توافق برسند. 

نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که هنوز هیچ اطلاعاتی از نحوه توافق باشگاه و بیرانوند برای ادامه کار منتشر نشده اما شاید این توافق در نیم فصل و با جذب یک دروازه بان خوب لغو و بیرانوند نیز به باشگاهی خارجی برود. هرچند نقل و انتقالات زمستانی در اروپا کمی متفاوت از نقل و انتقالات تابستانی است و شاید بیرانوند در این شرایط نیز برخی از پیشنهاداتش را از دست بدهد.

با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات و با وجود محرومیت به پرسپولیس آمده اند حالا با حفظ بیرانوند می توان گفت که مدیران این باشگاه عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن داشته اند. جذب سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و حفظ بیرانوند اتفاق خوبی برای پرسپولیسی ها باشد که اگر با تمدید قرارداد با وحید امیری همراه شود می تواند فصلی رویایی را برای سرخ ها رقم بزند. با توجه به ماندن بیرانوند این احتمال هست که وحید امیری نیز حداقل یک نیم فصل در کنار پرسپولیسی ها باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.