مهدی چمران در گفت‌وگو با ایلنا، درباره فعالیت‌ بخش‌های اقشاری جمنا و نشستی که قرار است در آیندهای نزدیک برگزار کنند، با تاکید بر اینکه در مباحث مربوط به اقشار جبهه مردمی، آن‌ها هر ۱۵ روز یکبار جلساتی را دارند، گفت:‌ بخش‌های اقشاری جمنا اخیرا پیشنهادی دادند که در استان تهران از اقشار مختلف که حدود ۲۲ قشر هستند، دعوت شود که جلسه مشترکی برای آشنایی بیشتر و برای تحلیل مباحث روز داشته باشند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: این موضوع در برنامه هست که بتوانند تنظیم کنند و جلسه را تشکیل دهند. این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه فعلا بحث انتخابات مطرح نیست، اظهار داشت: اقشار که بیایند باید تسهیلات خود را سازماندهی کنند. این جلسه به صورت استانی تشکیل می‌شود چراکه اگر از کل کشور دعوت شود خیلی وسیع خواهد شد و عملی نیست درنتیجه این جلسه به صورت استانی شکل می‌گیرد و هرکدام از استان‌ها که سریع‌تر توانستند اقشار را ساماندهی کنند، این جلسه را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان‌ها باید این جلسه را برای ساماندهی اقشار تشکیل دهند تا برنامه‌ها و کارهای خود را به انجام برسانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.