سردار سعید منتظرالمهدی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم، شهیدان مرزبانی و عرصه نظم و امنیت گفت: یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هست آنان است، مردان مردی که روزگارانی با آنان همسفر و هم‌‌‌نفس بودیم؛ ابدان مطهرشان آماج گلوله‌های دشمن قرارگرفت و تا آخرین نفس و آخرین منزل ایستادند تا امروز بمانیم، ستارگان پر فروغ و بی‌غروبی که در کهکشان‌ها نشانگانی هستند برای ما زمینیان و خاکیان و شاید در زمین گمنام ولی در آسمان‌ها مشهورترین‌ها هستند، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهید مظلوم نیروی انتظامی.

وی افزود: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود. همه اذعان‌ها در خوبی و پویایی ناجا به دلیل  اندیشه راهبردی فرمانده ناجا دارند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه فرمانده ناجا حتما بر من می‌بخشایند این تمجیدها را اظهار داشت: شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته می‌دانید که نه به دنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری اما در این پایان ماموریتم در معاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده‌‌‌نگری و آینده‌‌‌نگاری، پیش‌بینی، پیش‌دستی، پیش‌تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است و دارای قدرت گفتمان، مجاب‌‌‌گری و تغییر اذهان و... است.

وی اضافه کرد: در فضای اندیشگی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب‌گری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه کنند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند، علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد: سردار اشتری دارای هوش بارفتاری است و به خوبی فرصت‌های پیرامون خود را می‌شناسند و از همه ظرفیتها برای ارتقای سازمان ناجا استفاده می‌‌کند.

این مقام مسئول افزود: فرمانده ناجا سرمایه‌‌‌های بی‌‌‌‌بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه‌‌‌ها را بکار می‌‌‌گیرند.

منتظرالمهدی ادامه داد: وی دارای هوش شنیداری است و فرصت گفتمان برای فرماندهان و معاونان ایجاد و شنوای سخنان آنان هستند. شما به زودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود و با برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی و هد‌‌‌ف‌‌گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا در کنار تیم کاردان و دانا در هیات رییسه ناجا و معاونان و روسای پلیسهای تخصصی و فرماندهان پرتلاش استان‌ها برای مجموعه صورت بندی کرده‌اند از پیچ های صعب‌‌‌العبور گذر و آینده‌ای روشن در انتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود ان‌شالله.

وی با تشریح کارکرد و ماموریت‌‌‌های معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: لازم و شایسته می‌‌‌دانم از تلاش تک‌‌تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمتکش و مظلوم هستند.

این مقام مسئول افزود: همواره در  مرکز و استان‌ها تیم‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در فضای مجازی به صورت شبانه‌‌‌‌روز و برخط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌‌‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان است.

منتظرالمهدی در پایان انتخاب اصلح سردار نوریان در سمت معاون اجتماعی را تبریک و از فرمانده ناجا به خاطر قبولی جابجایی مسئولیت در معاونت اجتماعی تشکر کرد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.