سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی پروژه بیمارستان «گهر» دورود اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه امروز آغاز می‌شود و امیدواریم با اجرای آن رضایتمندی بیشتری برای مردم ایجاد شود، اظهار داشت: الان یک بیمارستان در دورود داریم که آن را نوسازی کرده ایم، اما تعداد تخت بیمارستانی در دورود ۵۰ درصد تعدادی است که نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش نمایندگان و فرماندار و استاندار پروژه بیمارستان دورود در کمترین زمان ممکن اجرایی شود، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه علیرغم همه مشکلاتی که با آن مواجه هستیم و روزهای سختی که داریم به اتمام برسد و به سرنوشت پروژه های قبلی که ربع قرن عمر دارند، دچار نشود.

وزیر بهداشت در خصوص کمبودهای حوزه بخش‌های درمانی، سوختگی و ... در لرستان که نارضایتی مردم را در پی داشته است، گفت:  مردم حق دارند و حق‌شان بیش از این است.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که خدمات نیاز به پول دارد، دولت هم به نظر من بخشی از مردم است و می‌دانم دستش تنگ است، اما به هر روی امیدواریم این اتفاق بیافتد و پروژه های حوزه درمان به نتیجه برسند.

وی یادآور شد: پروژه بیمارستان جایگزین شهدای عشایر شروع شده و اگر مانعی برای ادامه آن ایجاد  نشود حتما همه این کمبودهای حوزه درمان در آن پیش بینی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.