این مستند به میهمانی های ترامپ با مدل های جوان در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ مربوط می شود و در آن با دو زن گفت وگو شده است. این دو زن می گویند که ترامپ رفتار «نفرت انگیزی» با آنها داشته است.

یکی از این زن ها «باربارا پایلینگ» نام دارد و گفته که در یکی از میهمانی های ترامپ در نیویورک حضور داشته است. ترامپ در آن هنگام چهل و چند ساله بود. 

ترامپ وقتی که متوجه شد پایلینگ ۱۷ ساله است، گفت: چه عالی. نه خیلی پیر هستی و نه خیلی جوان. 

پایلینگ درباره آن مواجهه با ترامپ اظهار داشت: احساس می کرد مقابل کوسه ای هستم که آماده می شود چشم هایش را تا پشت سرش بچرخاند و من را گاز بگیرد.

این مدل گفت که «دخترانی ۱۴ و ۱۵ ساله از اروپا هم آنجا بودند».

زن دیگری به نام «هیتر برادن» نیز اعلام کرد: در دهه ۱۹۹۰ و زمانی که ۲۳ ساله بود، در یک میهمانی در میامی ترامپ را دیده بود. او گفت، پنجاه مدل و تنها چهار مرد در میهمانی حضور داشتند.

پانوراما با یک مرد نیز مصاحبه کرده اما اصرار کرده که نامش فاش نشود. این مرد گفته که در چندین میهمانی ترامپ شرکت کرده و در آنجا مواد مخدر نیز وجود داشته است.

او افزود: کوکائین زیادی وجود داشت. مقدار زیادی الکل هم بود.

وی گفته، «مردانی که آنجا بودند، دو برابر مدل ها سن داشتند و جای پدر آنها بودند.

این مرد تایید کرده که ترامپ به دلیل رفتار زننده اش با زنها، «بدنام» شده بود.

وی اضافه کرد که ترامپ را با دختران ۱۵ یا ۱۶ ساله دیده است. این مرد درباره رفتار ترامپ گفت: او در عمل مثل یک درنده رفتار می کرد.

این فرد ادامه داد: ما می دانیم که او با آنها رابطه جنسی داشت. تردیدی در این باره وجود ندارد. روز بعد یا چند روز پس از آن، این خبرها به گوشمان می رسید. او (ترامپ) نزد دوستان درباره این کارها لاف می زد.

ترامپ پیش تر نیز با اتهامات مشابهی مواجه شده بود. چندین زن وی را متهم کرده اند که آنها را مورد آزار جنسی قرار داده است. اما ترامپ و کاخ سفید این اتهام ها را رد کرده اند.

مستند ۳۰ دقیقه ای بی.بی.سی چند روز پیش از سفر ترامپ به انگلیس پخش شده و امکان دارد که جنجال آفرین شود. بودجه این شبکه توسط دولت انگلیس تامین می شود.

به نوشته تارنمای هیل، نسخه کامل این برنامه در خارج از انگلیس در دسترس نیست. نشریاتی مانند «سان»، «میرور» و «دیلی میل» خبر پخش این مستند را منتشر کرده اند اما روزنامه هایی مانند «گاردین» ، «دیلی تلگراف» و «تایمز» این خبر را پوشش نداده اند.

ترامپ روز پنجشنبه به انگلیس می رود. رئیس جمهوری آمریکا در این کشور محبوبیتی ندارد و قرار است تظاهرات گسترده ای در مخالفت با وی برگزار شود. مردم انگلیس با سیاست های ضد مهاجرتی، ضد اسلامی، جنگ طلبانه و زورگویانه ترامپ مخالف هستند. در یک سال گذشته تظاهرات و تجمع های اعتراضی متعددی در این رابطه در لندن برگزار شده است.

ترامپ از بیم رویارویی با معترضان با «ترزا می» نخست‌ وزیر انگلیس در محل اقامت او در خارج از لندن ملاقات خواهد کرد و سپس به دیدار ملکه انگلیس در کاخ وینزور می رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.