مناطقی که هم دست‌رسی راحتی داشته باشند و نیاز به ویزای پیچیده نباشد و امکانات خوبی برای گردشگران فراهم باشد. چند شهر مناسب برای دیدن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1

 

تور کوش آداسی؛ سفر با کروز‌های لوکس در دریای اژه 

تور کوش آداسی، سفر به بهشت خوش‌گذرانی‌ها در امتداد دریای اژه است. در اینجا سالانه مراسم و فستیوال‌های زیادی بر‌پا می‌شود، مخصوصا در تابستان که قایق‌های کروز، تور‌های یک‌روزه خوبی را برای گردشگران ترتیب می‌دهند.

این شهر در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و با داشتن مناظر طبیعی زیبا، در بین خود ترک‌ها هم محبوبیت فراوان دارد. کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد و پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر در فرودگاه ازمیر فرود می‌آیند. کوش آداسی از ازمیر حدود یک ساعت و نیم فاصله دارد و با ترنسفر‌های رایگان که توسط آژانس مقتدر سیر تابان هماهنگ شده‌اند به هتل خود می‌رسید.

 قلعه کوش‌ آداسی را ببینید. اینجا را عثمانی‌ها در ۱۲۰۰ میلادی، برای محافظت از بندر‌گاه ساخته‌اند. هر کشتی دشمنی که رویت می‌کردند بمباران می‌شده که دیدنش بسیار جالب است، این دژ مستحکم سنگی، روی جزیره زیبای کبوتر قرار دارد. در تفریح‌گاه جزیره چند رستوران دریایی هست که کالاماری‌های خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند.

برای آفتاب گرفتن، غواصی و شنا، به ساحل لانگ یا سیلور سندز بروید و از آب‌های زلال دریای اژه لذت ببرید. اگر اهل پارک‌های آبی هیجان انگیز هستید، حتما به آدالند بروید، یکی از خوش منظره‌ترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی را تجربه می‌کنید.

کوش آداسی را با هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب می‌شناسند، لیست این هتل‌ها را بر روی

وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان بررسی کنید، اکثر هتل‌ها سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته دارند که برایتان به صرفه‌تر خواهد بود و در این روز‌های تابستانی سفر، از طعم غذاهای ترکی لذت می‌برید.

برای خرید سوغاتی و صنایع دستی، به گرند بازار کوش آداسی بروید، اما در اینجا چانه زدن را فراموش نکنید. همین‌طور در مرکز خرید اسکالا نووا تمامی برند‌های ترک شعبه دارند و خرید خوبی خواهید داشت.

با خانواده و دوستانان مشورت کنید و آنها را با خود همراه کنید، نیازی هم به ویزا ندارید، چمدان ببندید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

3

تور دبی؛ شهری لوکس در دل خاورمیانه

تور دبی دیگر مثل گذشته نیست و با مدرن شدن و پیشرفت چشم‌گیری که این شهر ساحلی داشته، به مقصدی برای سفر تابستان هم بدل شده، هوای دبی شبیه تهران است و در تمامی اماکن عمومی و مسیرهای پر رفت و آمد گردشگران، با تهویه‌ هوای مناسبی خنک می‌شود.

بهترین تخفیف‌ها را در همین تابستان در دبی می‌بینید، از فروشگاها‌ی پوشاک گرفته تا پارک‌های آبی و تفریح‌گاه‌ها همگی خیلی ارزان‌تر از معمول هستند.

برای ورود به دبی نیار به ویزا دارید که در پکیج‌های مسافرتی آژانس مقتدر سیر، این هزینه هم دیده شده و کارشناسان برای تمامی گردشگران، اقدام به اخذ ویزای دبی می‌کنند.

تابستان بهترین زمان رزرو هتل‌های لوکس چهار و پنج ستاره است. این هتل‌ها با امکانات رفاهی فوق‌العاده و استخر‌های زیبا و همینطور وعده‌های غذایی مفصل با بهترین نرخ در تابستان از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. به لیست هتل‌ها بر روی وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان نگاهی بیاندازید، تمامی آنها دارای صبحانه رایگان نیز هستند.

به دبی مال و امارات مال بروید، از فروشگاهای متنوع با تخفیفات خوب خرید کنید، اسکی در مجموعه امارات مال را از دست ندهید و به دیدن آکواریوم زیبای آن بروید. اگر در قسمت دیره اقامت دارید، به بازار قدیمی و دیره سیتی سنتر هم سری بزنید.

شاورما تقریبا غذایی است که در همه جای دبی یافت می‌شود و ارزان است، که نوعی همبرگر عربی است. برای تنوع می‌توانید از  انواع فست‌فودهای معروف جهان مثل کی‌اف‌سی، مک‌دونالد، پیتزا هات که در دبی شعبه دارند میل کنید.

اگر همسفران پر شور و نشاطی دارید، حتما به پارک آبی وایلد وادی بروید، در اینجا تجربه‌ای در پارک آبی خواهید داشت که هیچ گاه از یادتان نمی‌رود، برای راهنمایی دقیق‌تر و دیدن این پارک به جاذبه‌های گردشگری دبی، در وب‌سایت آزانس مقتدر سیر تابان مراجعه کنید.

با پرواز‌های ماهان،ایران ایر، امارات و ایر عربیا در هر روز هفته و در ساعات مختلف به امارات می‌رسید، البته پرواز ایر عربیا در شارجه می‌نشیند. به هر حال برای تمامی پرواز‌های تور شما دارای ترنسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی هستید و به راحتی منتقل می‌شوید. آماده سفر شوید و ارزان‌ترین نرخ تور دبی را در این روز‌ها خریداری کنید.

2

تور مالزی؛ سفر به سرزمینی با طبیعت زیبای حاره‌ای 

تمامی شهر‌های توریستی مالزی از مدرن‌ترین شهر‌های گردشگری هستند، که اصلی‌ترین آن کوالالامپور است. اما اگر لنکاوی و پنانگ را نبینید سفرتان کامل نمی‌شود، حتی انتخاب جالب‌تری هم دارید، می توانید چند روزی علاوه بر دیدن مالزی، سنگاپور را هم ببینید.

کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان، جذاب‌ترین برنامه‌های گردشگری را در تور مالزی ترتیب داده‌اند. در درجه اول، تمامی مسافران دارای بیمه مسافرتی هستند که خیالشان از خدمات درمانی احتمالی آسوده باشد. در تمامی تور‌ها یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست که هر سوالی در مورد مناطق گردشگری یا دست‌رسی به مراکز خرید داشتید را می‌توانید بپرسید و از تمام روز‌های سفر بهترین استفاده را ببرید، البته خود آژانس هم ترتیب یک گشت شهری رایگان را برای مسافران می‌دهد.

مالزی کشور ارزانی است و نرخ هتل ها بسیار مناسب هستند، در کوالالامپور هتل سه ستاره هم می‌توانید انتخاب کنید، اما توصیه می‌کنیم در لنکاوی یا پنانگ زیبا، حتما هتل پنج ستاره رو به دریا با استخر‌های زیبا رزرو کنید. تمامی هتل‌ها صبحانه رایگان دارند، شما بعد از چند شب اقامت در کوالالامپور، این شهر پر‌هیاهو، حتما چند روزی استراحت در سواحل بکر این جزیره‌ها با آن ماسه‌های سفید رنگ و آب زلال، دلچسب خواهد بود.

لنکاوی به زیبایی خیره‌ کننده و غذاهای لذیذ و متنوع خیابانی معروف است. حتی تونی بلر هم دیدن این جزیره را از دست نداده است. اگر از علاقه‌مندان به عکاسی هستید، حتما از موزه دوربین آسیا که در جزیره پنانگ است× دیدن کنید. در این جزیره باغ پروانه‌ها یک جای رویایی و افسانه‌ای است که عکس‌های زیبایی هم می‌گیرید.

به راحتی با پرواز‌ ماهان، به صورت مستقیم، به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور می‌رسید، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور مالزی خود را باب سلیقه خودتان رزرو کنید.

منبع : ویرلن

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.