تیم ملی کرواسی در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باید برابر روسیه به میدان برود. برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس که پیش‌تر سابقه مربگیری در تیم کرواسی در کنار میروسلاو بلاژویچ را دارد درباره شرایط کرواسی و بازی با روسیه گفت:‌ کرواسی در سال ۹۸ بعد از صعود از گروه خود در یک بازی نزدیک توانست رومانی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. بازی کرواسی و دانمارک در این جام نیز شباهت‌های زیادی به بازی کرواسی و رومانی در سال ۹۸ داشت. در آن سال ما بعد از بازی با رومانی به مصاف آلمان رفتیم که یکی از تیم‌های قدرتمند جام بود و ما توانستیم آن دیدار را برنده شویم و حالا در این دوره روسیه را در پیش داریم. درست است که شاید خیلی‌ها روسیه را حریف آسانی نسبت به آلمان بدانند ولی من نسبت به بازی به بازیکنان کروات هشدار می‌دهم. بازی با تیم‌های میزبان همیشه در جام جهانی پیچیدگی‌های زیادی دارد و سخت است.

کرواسی در صورت برتری برابر روسیه باید در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار سوئد و انگلیس برود.

برانکو زمانی که هدایت دیناموزاگرب را بر عهده داشت، هدایت بازیکنی چون لوکا مودریچ را بر عهده داشت. این بازیکن در ادامه با جدایی از دینامو راهی تاتنهام شد.

در همین رابطه برانکو اضافه کرد: من افتخار می‌کنم که در دینامو هدایت لوکا مودریچ را بر عهده داشتم. آن زمان‌ها من گفته بودم که مودریچ تبدیل به یکی از بهترین‌های جهان می‌شود. وقتی گفتم مودریچ تبدیل به یکی از برترین بازیکنان جهان می‌شود خیلی‌ها خندیدند ولی الان مشخص شده است که او چه کیفیت بالایی دارد. او انرژی و شور و شوق زیادی دارد و چیزی که باعث متمایز کردن مودریچ از بقیه بازیکنان می‌شود این است که هر روز تلاش می‌کند بهتر و بهتر شود و کاری به بالا رفتن سن و سالش ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.