حمید استیلی در حاشیه دیدار دوستانه تیم امید با بادران گفت: اولین بازی تدارکاتی تیم امید مقابل بادران است تا شرایط بازیکنان و در قالب مسابقه فوتبال ببینیم. با توجه به اینکه تمرینات آماده سازی را در نوبت صبح و عصر برگزار می‌کنیم این بازی‌ها هم انجام می‌شود. قصد داریم ۳ بازی دوستانه در این اردو با حریفان لیگ برتری و لیگ دسته اولی انجام دهیم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه خارجی تیم امید عنوان کرد: ما با میانمار، عربستان و کره شمالی هم گروه شدیم. بازی با عراق که قرار است در مرداد ماه برگزار شود می‌تواند شبیه‌سازی بازی با عربستان باشد. در مقابل چین می‌توانیم شبیه‌سازی بازی با کره شمالی را داشته باشیم و باید دیداری هم برای آمادگی مقابل میانمار برگزار کنیم با توجه به اینکه با چین هم گروه نشدیم قبل از اعزام بازی‌های آسیایی به چین می‌رویم.

مدیر تیم امید در رابطه با عدم همکاری تراکتورسازی با تیم امید و اینکه آیا قرار است بازیکنان این تیم به اردو اضافه شوند، اظهار داشت: قرار است بازیکنان این تیم به اردو بیایند با مسئولان تراکتورسازی صحبت کردیم و آنها در حال حاضر در اردوی ترکیه هستند.

استیلی در مورد حیثیتی بودن بازی مقابل عربستان و حساسیت‌هایی که این بازی دارد، گفت: در یک گروه سخت قرار گرفتیم و باید آماده رویارویی با هر حریفی باشیم. با کرانچار صحبت کردیم و از نظر ما هیچ رقیب آسان نیست باید گروه آنالیز از حریفان اطلاعات بگیرند و با آمادگی به مصاف رقیبان برویم. فوتبال جنگ نیست و باید تلاش کنیم دوستی‌ها و رفاقت‌ها بیشتر شود و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد تیم امید با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد و آیا با توجه به سختی گروه ممکن است در این تصمیم تجدید نظر شود، عنوان کرد: خیر ما تصمیم‌مان را گرفتیم و به بازیکنان اعتقاد و ایمان داریم. هدف ما المپیک است. باید در بازی‌های آسیایی هم خوب عمل کنیم و برای بازی‌های انتخابی المپیک آماده شویم.

استیلی در مورد بحث حضور امید نورافکن و رضا شکاری دو بازیکن لژیونر تیم امید، خاطرنشان کرد: نورافکن وشکاری در اردوهای بعدی به ما اضافه می‌شوند با توجه به اینکه آنها باید در تاریخ‌های فیفادی به اردو بیایند، در این اردو حضور ندارند. آنها دو بازیکن ارزشمند هستند که مدنظر قرار دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.