پس از روی دادن اتفاقات حاشیه ای بسیار پیرامون تیم سپیدرود، مدیریت باشگاه سپیدرود، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:


در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است، متاسفانه دعوای بی پایه و اساس و سنگ اندازی های پی در پی زمان بسیاری را از سپیدرود به یغما برد و انرژی زیادی به هدر رفت تا موارد بدیهی به دوستان اثبات گردد.

اما نه زمان اندک باقی مانده و نه تحمیل هزینه های هنگفت مالی که می شد صرف آماده سازی سپیدرود گردد، هرگز ذره ای از اراده و انگیزه مجموعه مدیریتی و فنی باشگاه بزرگ سپیدرود کم نخواهد کرد و فوتبال ایران باید بداند که سپیدرودی ها مرد روزهای سخت هستند.

تاریخ پنجاه ساله پر فراز و نشیب سپیدرود به ما آموخته است که در مواقع سخت و بحرانی با گذاشتن دست بر روی زانوهای خود و با کمک هواداران پرشمار و عاشق آب رفته را به جوی باز خواهیم گرداند و بزرگی نام سپیدرود را به دوست و دشمن اثبات خواهیم کرد و در این راه دست دوستی همه ی مسئولان سیاسی و ورزشی استان را به گرمی می فشاریم.

مدیریت باشگاه سپیدرود با اعتماد و اعتقاد کامل به نادر دست نشان سرمربی محبوب و کاربلد و سایر همکاران کادر فنی، یقین دارد که با همت و تلاش مضاعف آنها و بازیکنان منتخب زمان از دست رفته را جبران خواهند کرد تا نوار کامیابی های سپیدرود را در چند سال گذشته امتداد دهند.

جهت آرامش خاطر هواداران پرشور سپیدرود، اعلام می داریم که کادرفنی در تمام روزهای گذشته نسبت به شناسایی و انتخاب بازیکنان مورد نظر طبق برنامه اقدام کرده است و در اطلاعیه های بعدی اسامی بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی و تاریخ آغاز تمرینات و اردوهای آماده سازی بر مبنای برنامه های سرمربی محترم اعلام خواهد شد.

باشگاه سپیدرود رشت

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.