سید محمد علی افشانی عصر دوشنبه در دومین همایش فصلی مدیران شهرداری در سال جاری اظهارداشت: تلاش داریم ایمنی سازمانی را در شهرداری افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: اگر در مجموعه شهرداری اعتمادسازی ایجاد شد دیگر این سازمان در سرلیست نهادهای متخلف قرار نمی گیرد.

افشانی با بیان اینکه اعتماد و مشارکت شهروندان سبب اداره بهتر شهر می شود گفت: در این مسئولیت به صورت لحظه ای با مردم تماس خواهم بود.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند برای رفع نیازها و مشکلات شان تلاش کنیم و اگر این مهم اتفاق افتاد، در مجموعه شهرداری کسب اعتماد کرده ایم.

افشانی مهمترین وظیفه مجموعه شهرداری را رضایتمندی و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان اعلام کرد و گفت:سازمان ها برای رفع نیازهای مردم ایجاد و نیروی انسانی برای رفع نیاز مردم در نهادها و سازمان ها تعریف شده است.

وی همچنین نظافت و تمیزی شهر را برای مردم ضروری ارزیابی کرد و گفت: در زمان حاضر تنها ۱۴۷ تن از ۹ هزار تن پسماند شهر تهران در زباله سوز به تولید انرژی می انجامد و این ثروت بسیار گرانبها درحال از بین رفتن است.

شهردار تهران تاکید کرد: دفن زباله در خاک به محیط زیست آسیب می رساند، به تولید بیماری کمک می کند و نیز وجود شیرابه ها به سفره های زیرزمینی نیز آسیب می رساند.

وی همچنین بر ایمن سازی ساختمان ها، توسعه فضای سبز و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

 دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران در سال جاری با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اعضای شورا، شهرداران مناطق و نواحی مختلف شهر تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

افشانی ۲۳ اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران مشغول به فعالیت شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.